Összes oldalmegjelenítés

2015. május 20., szerda

St Raffael és St Tropez

Időben kiértem a Juan les Pins-i állomásra, így még egy korábbi vonatot is elértem , mint amit terveztem, de hiába , mert csatlakozás nem volt hozzá, így Cannesben fotóztam kicsit reggel, majd mentem vissza az állomásra és irány St Raffael, ahonnan hajóval terveztem tovább az utam St Tropezba. A hajóállomást nagyon könnyen megtaláltam, de 10 órára értem oda és 9.30-kor elment a hajó. Én úgy értelmeztem a menetrendet , hogy 9.30 tól óránként van, de közölték velem, hogy 14.30-kor van a következő hajó. Egyéb alternatíva után érdeklődtem és mondták, hogy 11 órakor indul egy busz. Na, a buszmegállót már nem volt ilyen könnyű megtalálni, mert el van dugva egy Mozi alá. Viszont 15 Euró helyett ( annyi a hajójegy) a busz csak 3 Euró volt, pedig 1óra 20percig tartott az út busszal, igaz közben az egyik megállóban a sofőr közölte, hogy most cigi szünetet tart, aki szeretne tartson vele, lazák ezek a déliek. Nem busszal terveztem az utat így kicsit már aggódtam amikor közel egy órája úton voltunk, hogy lehet elbambultam és már lassan Marseille-ben leszünk, de ha a térképen megnézed a busz körbevisz a parton, míg  hajó átszeli az öblöt, így a hajó út csak 45 perc volt vissza.
Apropó hajóállomás. Ahogy megérkeztem azzal indítottam, hogy megkerestem a hajóállomást, az autóparkolóban keringtem, mert nem találtam az állomást, végül bementem a parkoló irodájába megkérdezni, hogy honnan indulnak a hajók , mutatta a srác, hogy honnan, fura , mert nem állt ott egy hajó sem csak üres kikötő...mivel a jegyet a hajón lehet megvenni, vagy aki idejött az már megvette vissza is, nincs is külön jegypénztár. Ez milyen fapados már? Egy St Tropeztól mást vártam, főleg, hogy annyi luxus yacht áll a kikötőben s olyan kocsikat lehet látni, amiből lehet több sincs a világon. Az összes híres ember szinte megfordult már itt, külön faluk van a kikötőben.
Nem véletlenül felkapott hely, tényleg gyönyörű, annyira, hogy le is merült a telefonom, annyit fotóztam vele, így este hiába láttam a vörösszőnyeges felvonulást és Charlize Theron-t, ha Ő volt egyáltalán, de valószínű, mert éppen interjút készítettek vele a hotel mellett.
Előzetes képek.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése