Összes oldalmegjelenítés

2015. május 18., hétfő

Indulás a riviérára 2015 Május

Megérkeztem Nizzába délben, itteni időszerint. Az EasyJet másfél óra alatt iderepített Londonból.
Apropó London, - reggel vagy hajnalban kinek mit jelent nekem az utóbbit az 5 óra 20 perc - sikerült az ÜBER-en keresztül taxit rendelnem és csak 8,8 fontért vitt ki a Viktória pályaudvarra Deptfordból.
Tettem ezt azért is, mert előzőnap amikor megrendeltem a vonatjegyem a reptérre ( Gatwick airport )
kiderült, hogy nem lehet kinyomtatni, hanem el kell mennem a pályaudvarra és ott kell az automatából felvennem azt. Ilyet már játszottam párszor és tudom, hogy csak azzal a bankkártyával tud beazonosítani a masina amivel vásároltam a jegyet ( ilyenkor már nem kell megadni a pinkódomat, csak be kell helyezni a gépbe a kártyát és beírni a foglaláskor kapott azonosító számot ).
Na én ezt az angol bankkártyámmal fizettem , amit nem akartam magammal hozni, így elmentem előzőnap felvenni a jegyem , így legalább sikerült letesztelnem az amúgyis kautikus londoni busz jáarokat, konkrétan a 436-ost. Már 20 perce álltam a megállóban és sehol semmi, de a másik irányból jöttek a buszok...megkérdeztem egy buszsofőrt a megállóban, hogy áthelyezték e a megállót, de nem tudott róla. Közben besétáltam 2 megállót Lewishamig , amit teljesen feltúrtak az épülő új metró miatt, de nem találtam megállót, így visszamentem és akkor megláttam a 436-os buszt aki már bezárta az ajtót az eggyel arrébb lévő megállóban, de bekopogtam neki így kinyitotta szerencsére, így jutottam be a Viktóriához kb 40 perc alatt, ahol felvettem a jegyem és megkérdeztem az információt, hogy reggel melyik vágányról fog indulni, mondták, hogy 14 és 16 között, na a 13-ról indult, igaz egy korábbival jöttem, de ki volt írva az is, hogy vasárnap be lesz zárva a pályaudvar és buszok viszik az utasokat x-ből y-ba. Irány az infó pult megint, nyugodjak le, a pályaudvarnak csak a fele lesz lezárva ami nekem kell az nem. Anniyira nem nyugodtam le, de végül is tényleg az én vonatom onnan indult.
Folyt köv Nizza











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése