Összes oldalmegjelenítés

2015. május 19., kedd

Antibes

Ma későn ébredtem, mert az éjjel a telefonomról töltöttem át a képeket, ami olyan sikeres lett, hogy mindjárt 3 másolatot is készített a kis gépem, így több, mint 5000 képet kell átszűrnöm, ráadásul nem is oda mentette ahová szerettem volna, hiába jelöltem ki neki mappát, nyitott egy újat.
Mivel későn keltem, csak úszni akartam menni a medencéhez, de le volt zárva, a táblán ott virított, hogy szieszta idején 13- 15.30-ig zárva. Így szieztáztam én is, később elmentem megnézni a várat, kb 400 m lehet innen és az antibes-i part szakaszt. Ez egy félsziget és nem túl széles, kb 1 km széles lehet vagy még annyi se. Íme néhány kép ízelítőnek, mert még nem töltöttem le őket.

 petanque a parkban


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése