Összes oldalmegjelenítés

2015. május 21., csütörtök

Juan les Pins és Cannes

Reggel esett kicsit az eső, de jól nevelten hamar abba is hagyta. Ma gondolkoztam, hogy kimozduljak-e egyáltalán, Colin állandóan elfoglalt és a lábam sem az igazi, a kificamodott bokám mellé most társult a sarkamon a talpi részen egy hólyag is, így végül csak késő délután mentem át Cannesba. Juan Les Pinben vettem egy papucsot és Cannesben egy napszemüveget, mert a másik eltörött. Ma találkoztam Lagerfelddel a divatguruval, hogy ez mekkora egy beképzelt, még így túl a 80-on is...úgy vonul mint egy király, de Ő is abban a hotelben szállt meg ahol Colin, na meg egy csomó híres emberrel is találkoztam, csak nekem nem mondott a nevük semmit, így hidegen hagytak, azért van egy-két fotó a tarsolyomban. A franciák viszont meglepően segítőkészek voltak, mondjuk nekem sosem volt bajom velük, írom ezt azoknak akik, bár sosem találkoztak velük, de állítják az ellenkezőjét, amúgy sem hiszek az általánosításban.
Este viharfelhők közeledtek, de csak a hegyekben esett, képek itt.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése