Összes oldalmegjelenítés

2015. május 22., péntek

Antibes félsziget túra

Elindultam a Cap-re, vagyis a dombtetőre, amit olyan 200-mre saccoltam a lakásomtól, nem is igen több, csak mivel egy túrista pár ment előttem, követtem őket. Hiba volt, mert ők máshová mentek, így megkerültem a dombot, vagyis Juan les Pinsben kötöttem ki, ha már itt voltam végig mentem a parti sétányon, megkerülve így a félszigetet, ez közel 3 órás túra volt. Néha még az út is elfogyott, mert olyan keskeny , így az autóúton kellett menni, ami nem volt egy életbiztosítás. Képek később.
Tegnap este itt volt a nagy jótékonysági Aids Gála, Sharon Stone, Marion Cotillard, Eva Longoria,
Leonardo Di Caprio etc

Cikk itt:
http://www.nicematin.com/festival-de-cannes/video-retour-sur-lambiance-de-folie-au-gala-de-lamfar-au-cap-dantibes.2222935.html

Egy kis érdekesség, bloggertársamtól merítve, hogy milyen árakkal dolgoznak a riviérán, megsúgom én nem ennyiért béreltem, bár Cannesben a fesztivál matt nagyon elszálltak az árak nekem is 2500 Euróért  akartak adni egy kis apartmant.


"Saint Tropez-ban lévő három Palace besorolású szálloda - a Byblos, a Château de la Messardière és a La Reserve - szobaárai 20-30 százalékkal magasabbak a hagyományos ötcsillagos szállodákénál. Ez azt jelenti, hogy ha most foglalunk októberre szobát a Château de la Messardière-be, akkor legkevesebb 138 ezer forintot kell fizetnünk egy estéért, a Gulf lakosztály ára viszont már a 300 ezer forintot közelíti éjszakánként. Megjegyzendő, hogy előbbiből jelenleg egy, utóbbiból pedig két szabad van még októberre, vagyis a siker kétségbevonhatatlan. A Côte d'Azur-ön mindösszesen egy Palace szálloda van, a Grand Hotel du Cap Ferrat, aminek egyik különlegessége az éjszakánként bő félmillió forintért kivehető saját medencével bíró lakosztály.
A hatalmas keresletet a Riviéra szállodáinak vezetői is megerősítik. A La Reserve menedzsere a Le Figarónak elárulta, hogy a világ minden tájáról jönnek hozzájuk turisták, akik nem csak a szobákat, de a szállóhoz tartozó különálló, heti akár 49 ezer euróba (13,8 millió forintba) kerülő villákat is előszeretettel veszik ki. Az 550 négyzetméteres villák iránt leginkább az orosz vendégek érdeklődnek, akik akár két hónapra is kibérelnek egyet-egyet. Nem kevésbé népszerű a hajózás sem: egy 25-30 méteres luxusjacht heti 120 ezer euró (34 millió forint) körül van a Riviérán. "
bővebben a burzsuj.blog.hu -n olvashattok róla.
Van egy varázsa a helynek, nem véletlen, hogy már negyedszer járok itt.;-) 





 Itt pancsoltam és bouldereztem is kicsit körben a sziklákon .
( az pont nem látszik ,-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése