Összes oldalmegjelenítés

2015. május 19., kedd

Antibes - Juan Les Pins

Végre délután 5 óra magasságában átvehettem a szállást, ami egy jól felszereltnek mondható apartman, legalábbis az edények tekintetében és a gépesítés is rendben van, mikró, mosógép, hűtő fagyasztóval, mosogatógép van a sütő alatt, igaz kicsi, de ezt sem fogom kihasználni. Mondom inkább, hogy mi ninc,s: Törülköző, konyharuha, hajszárító. Szerencsére volt párnahuzat tiszta, így megoldottam azzal a problémát, de wc papír is csak annyi van, hogy 2 3 napra elég, de se só, se bors semmi, csak ecet van a konyhában. Tisztítószerek azok vannak bőven a fürdőszobában, de szappan és ilyesmi még mutatóban sincs, nos egy hétre nem fogom berendezni a konyhát, így elég minimálban nyomom. Még este lementem a partra, mint kiderült az a Juan les Pins strandja volt, de közel van , így itt vettem törcsit és találtam egy nyitvatartó zöldségest is, ahol pékáru is volt, így most van a szalámimhoz / azt hoztam magammal / kifli és van vizem, ennyit a vasárnapról, nem kellett elringatni.
Fotók, Juan Les Pins






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése