Összes oldalmegjelenítés

2015. november 23., hétfő

Iceland , Gardur and whale watching/ Izland, Gardúr és bálnales

Sziasztok, először egy angol nyelvű blogot ajánlok a figyelmetekbe. Ők is ott laktak Gardúrban ahol mi és jó képeket készítettek a környékről , főleg a világítótornyokról.

http://www.therococoroamer.com/2014/09/a-scenic-morning-in-gardur-iceland.html

Íme a Golden Circle, vagyis az Aranykörút az Ő szemükkel:

http://www.therococoroamer.com/2014/09/how-to-drive-golden-circle-in-iceland.html

A szombati napunk emlékezetesre sikerült. Tegnap én vezettem az Aranykörúton végig így ma Gabi volt a sofőr. Reggel át is adtam neki a kocsi kulcsát ,de amikor be akartam pakolni a kocsiba Ő a lovaknál volt kint a házunk mellett így én is odamentem pacit simizni amikor jött Kálmán, hogy bocsi lányok, bezártam a kulcsot a lakásba ;-) Gabi: - Az jó, mert a kocsi kulcs is bent van.

Amíg Kálmán a főbérlőre várt mi elmentünk a világítótornyokhoz. ( fenti linken találod ).

 GPS beüzemelés

Irány a bálnales.

 Kikötő/ Reykjavik
Kata& én 


 még mindig a kikötő

 hajó a hajóból 
 3 órán át csak az óceánt láttuk, sehol egy bálna

 Reykjavik fényei

Andrea volt a hajónk neve

Café Paris Reykjavikban a rendelésünkre várva.

Innen a Perlan kilátóba mentünk, íme a kilátás este.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése